دیدم از خونه زنگ زدی..برداشتم ..گفتی شارژ ندارم جواب اس ام استو بدم..
وقتی اگمدم خونه راجب یکاری ک قراره برا مصاحبه بری تهرون باهام حرف زدی..فعلا قهر نیستیم اما بزندگی عشقولانه عادی برنگشتیم
خدارو شکر
خداکنه کاره جور شه
روزای بی تکرار من...ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21