زندگی برمیگرده بحالت عاشقانه خودش..دستای مهربون تو..5شنبه قرار ملاقات برا کار..خدایا کمکمون کن ..قراره هوا خراب شه..البته من عاشق بارونم و اصطلاحه هوای خراب نمیدونم چرا جااافتاده!!!10درجه کاهش دما داریم..منم ک نازک نارنجی و مستعد سرماخوردن..خداکنه بخاطر هوا قرار کاری کنسل نشه..فعلا تا 5 شنبه انتظار باید کشید..دلم میخواد باهات برم بیرون قدم بزنم و شام بخوریم.. روزای بی تکرار من...
ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 17:17