از اذر ۹۵مادرشوهرم اومده بامن و شوهرم
زندگی میکنه.چون ی خونه داشت اجاره داد و مستاجر اجاررو نداددو دادگاعی دارن..خیلی سختمه..مشکلشم حل نمیشه ک بره الان یکسال و سه ماهه..الان بجایی رسیدیم ک فقط یککلمه سلام میدیم و اصن باهم حرف نمیزنیم..چون همش میخادمارومدیریت کنه..میگه وظیفتونه نگهم دارین.درصورتیکه بچی پسردیگم داره امااون و زنش اجازه نمیدن یکروزم بره اونجا میگه بازنم نمیسازی..خیلی تحت فشارم..چکنم..کمک و همفکری میخام.
روزای بی تکرار من...
ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: پنجشنبه 16 فروردين 1397 ساعت: 19:51