روزای بی تکرار من

خرید بک لینک

وبلاگ و یادم رفته بود..الان ک دلم گرفته دلم میخوادبنویسم دوباره

دلم گرفته چرامشکلاتمون حل نمیشه تاکی صبرکنم.خستم خدایا کمکمون کن صبرمون تمومشده..

روزای بی تکرار من...

ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 18:34

خدایاکمکم کن..چرا نگام نمیکنی? روزای بی تکرار من...

ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 11:21

از اذر ۹۵مادرشوهرم اومده بامن و شوهرم زندگی میکنه.چون ی خونه داشت اجاره داد و مستاجر اجاررو نداددو دادگاعی دارن..خیلی سختمه..مشکلشم حل نمیشه ک بره الان یکسال و سه ماهه..الان بجایی رسیدیم ک فقط یککلمه سلام میدیم و اصن باهم حرف نمیزنیم..چون همش میخادمارومدیریت کنه..میگه وظیفتونه نگهم دارین.درصورتیکه بچی پسردیگم داره امااون و زنش اجازه نمیدن یکروزم بره اونجا روزای بی تکرار من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: پنجشنبه 16 فروردين 1397 ساعت: 19:51

ساعت7شبه نو دhری گوشتایی ک اوردمو خورد میکنی و منم حموم بودم..صدای ظرف شستنتم میومد..خیلی طولانی شد ایندفه قهر..همش اشکه میخواد بیاد و قورتش میدم..سرکار خیلی بهترم حواسم پرته..سنگ شدی..برا کوچیکترین ]یزا مدام بمادرت زنگ میزنی..مامان دارم میرم فلانجا ..مامان اومدم از ونجا اونجا این وقایع شد--هیچ خوشم نمیاد ازین حرکتت..حرفم نمیشه زد ب پزت برمیخوره و جبهه میگی..هرچیزی حدی داره..چنسال پیش مادرت برگشته بمن میگه اگه محبتمو کم نمیکردم محال بود زن بگیره..زشت نیس این حرف?!کاشکی درکم میکردی..محبتم نسبت بهت کم شده نمیدونم حsم بخاطر اینکه قهریمه یانههمش حالت تهوع دار روزای بی تکرار من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 17:17

امروز صب سردم بود و میخواستم برم سرکار..لباس زمستونیام در دسترس من نبود مجبور بودم ازت کمک بخوام..اومدی کمکم و برام اونیکه میخواستم و پیدا کردی منم رفتم گفتی شهرداری کار دارم ..منم رسیدم شرکت بهت گفتم ک رسیدم ..بعد 10روز بازم مثل قبلنا ک هرروز بهت میگفتم امروزم گفتم ..حس خوبی بود..دیدم از خونه زنگ زدی..برداشتم ..گفتی شارژ ندارم جواب اس ام استو بدم..وقتی اگمدم خونه راجب یکاری ک قراره برا مصاحبه بری تهرون باهام حرف زدی..فعلا قهر نیستیم اما بزندگی عشقولانه عادی برنگشتیم خدارو شکرخداکنه کاره جور شه روزای بی تکرار من...ادامه مطلب

ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 17:17

صفحه بندی