امروز در کمال ناباوری 2ومین سهم از قرض الحسنه ی 4سالمون ب اسم من افتاد بمبلغ30میلیون..اشکم درومد از ذوق..خدایا شکرت..یعنی تو 50نفر من دومین نفریم ک اسمم درومد!!!
شوهرم بیکاره با30تومن چیکار کنه بهتره?میخوام بدمش باون..
کیف و کفش و لباس سرمایه زیاد میخواد
سوپرم تنهایی میگن نمیشه از7صب تا12شب باید باشه
اژانس یا راننده خطی بین 2شهر داریم روش فک میکنیم
میگه خودم برم اژانس ماشین و بدیم راننده دلشون نمیشوزه ماشین خطیرو داغون میکنن
لطفا کساییکه فک میکنن راهی..کاری بهتر میشه با این پول کرد نظرشونو بگن
روزای بی تکرار من...ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17