روز بی تکرار9

خرید بک لینک
خیلی خستم..خوابم میاد..دارم قرمه سبزی میپزم..سالادم درست کردم..تو ک رژیمتو شروع کردی شام نمیخوری..

رفتی خوابیدی..

جفتمون از 6ونیم پاشدیم..مرخصی بودم امروز..صبونرو خوردیم و زدیم بیرون..رفتیم کلار اباد برا قرار کاری..پیشنهاد مدیر 1قسمت رو بهت دادن اما 3ساعت تامحل زندگیمون فاصله داره و نمیتونی بری..شانس ما رو باش..هییی خدایا شکرت..

رفتنی تو ماشین یاد دوستیمون افتادم ک از اینجا اینهمه اومدی تا پشت در خونه ما از پنجره اشپزخونه کفتی بیا بیرون و نیگا کن و اومدم دیدم تو اومدی 1مین منو دیدی و رفتی..باورم نمیشد..

1روز ساعتم پیشت جامونده بود و حرفمونم شده بود و من میخواستم برم مهمونی ازینجا کوبیدی اومدی فقط ساعتمو بهم بدی!!!آه..روزای عاشقانه..بقول زری ادم 5سال زندگی کنه اما اون 5سالش عاشقانه باشه..من حس کردم داشتن زندگی عاشقانرو امیدوارم زری پراحساسمم تجربش کنه بالاخره..عاشقت شدم..یادمه روزی ک بهت گفتم بالاخره منم حس میکنم عاشقت شدم گریه کردی و گفتی باورت نمیشه..خیلی حس خوبیه ادم بعشقش برسه..من و ت ام راحت بهم نرسیدیم یادش بخیر..

اما هنوز ک هنوزه عاشقتم..1درصد از انتخابم خدامیدونه پشیمون نیستم ..اگر بعقب برگردم شک نکن تورو انتخاب میکنم بازم..تو مرور خاطرات تو ماشین چشام پراشک شد اما نذاشتم بفهمی..هرچند تو همه چیو میفهمی..

فعلا کارت رو هواست..خدالعنت کنه کسایی رو ریدن تو مملکت وباعث میشن من و تو ک انقدر عاشق همیم بخاطر کارت بحثمون میشه...

خدایا شکرت خیلی هوامو داری نمیدونم چطور تشکر کنم ازت..خودت تو قلبمی..خودت بندتو میشناسی..خیلی دوست ارم..برا همه هموطنم دل شاد و سلامتی میخوام..ن

ساعت 10ونیمه و چشام پر اشک بخاطر این پی ام از داداشی:

شما دو تا 50 سالتون هم بشه من احساس می کنم هنوز بچه هستین . خخ

دلم بدات تنگشده داداشی خیلی دوست دارم بمیرم برات بخاطر مشکلی ک برات پیش اومد..

نمیدونم غصه تورو بخورم یا زری یاکارهمسرم یا مامان..خدایا کمک میخوام من تنهام..

روزای بی تکرار من...

ما را در سایت روزای بی تکرار من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 17:17

صفحه بندی